10/2/17

VI Pujada Ullastrell

Impresssionant inscripció, el primer Memorial Lluis Costa va aplegar 87 inscrits, 12 dels quals en Històrics, sent presents els pilots habituals de la Muntanya juntament amb molta gent dels ral.lis.

Després de 10 anys es recuperava aquesta maca pujada de bon asfalt però amb un perfil de carretera molt peraltada i amb molts revolts enllaçats.

En grup H teníem els següents noms:

H17
Eduard Andueza Torres (Citroen AX)
Alvaro Jimenez Gayubar (Seat Marbella)

H18
Dani Correa Montilla (Volkswagen Golf GTI)
Jaume Fraga Blanch (Renault Clio 16S)
Marc Cendra Sala (Volkswagen Golf GTI)

H19
Albert Naval Bayo (BMW 325i E30)
Jose Mª Martinez Vivancos (BMW M3 E30)
Sergi Pavon Fernandez (BMW 325i)
Joan Albamonte Ventayol (Lancia Delta Integrale)
Josep Esteve Gimenez (Ford Sierra Cosworth)
Jaime Abad Pons (Ford Sierra Cosworth)
Ramon Rosell Masons (Renault 5 GT Turbo)

Verificacions dissabte tarda, una mica més exhaustives de l’habitual, el cotxe verificat l’aparquem al camp de futbol d’Ullastrell.

Diumenge de matinada arribo amb el Mazda, l’estaciono a l’assistència i fent autostop pujo a buscar el cotxe a Ullastrell.

Repàs del cotxe, pressions i llestos per la primera d’entrenaments.

Primera entrenaments

Temps 2:40:309
29º scratx
22º turisme
2º grup H

Primera pujada me la prenc amb molta calma, marxes curtes, molt poc grip, varies creuades maques però poc efectives, sobretot a la paella tancada de dretes, el comentari general és la manca d’adherencia que tenim tots, ens ho hem de prendre amb calma i anar apretant poc a poc.

Segona entrenaments

Temps 2:35:896
28º scratx
21º turisme
2º grup H

Ja han arribat els supporters, la family, estàn a la sortida.

Em plantejo apretar ja una miqueta per provar-me.

Pujada molt fluida, amb molt més grip, a la part del final em trobo incomprensiblement una pedra al mig de la carretera que aconssegueixo esquivar, crec que el Ramón Plaus amb el Speed Car se la va “menjar” una mica més tard.

Surt un bon temps! 5 segons més ràpid que la primera d’entrenaments, classifico de nou segon de grup H darrera de l’intocable BMW M3 E30 de l’Aikon.

Primera cursa

Temps: Abandonament per sortida de carretera

Decideixo provar de passar en tercera el revolt d’esquerres que està després del poste de formigó ja que fins el moment l’havia passat en segona però el cotxe quedava massa aturat.

Arrenco molt bé, amb bona tracció i pujo molt finet fins el revolt d’esquerres, provo de passar en tercera però surt malament, el cotxe marxa de darrera (maleïts Yokohama Soft!!!) i no el puc control.lar, finalment bloquejo frens i colpejo la vorera interior primer amb la roda davantera esquerra i després amb la trasera esquerra.

No arribo a baixar del cotxe, el control em diu que el cotxe està bé, decideixo esperar al següent cotxe i arrencar de nou per deixar el cotxe aparcat en zona segura. Així ho faig i estaciono uns metres més endavant, abans de la paella.

Segona cursa

Temps 2:37:991
32º scratx
32º turisme
4º grup H

Baixo el primer cap el parc de treball, haig de canviar la roda de davant i comprovar que no hi ha res malament, així ho faig i em torno a col.locar per sortir.

Després del que ha passat a la primera de cursa pujo moooolt tranquilet, a més la direcció ha quedat una mica tocada i no tinc gens de confiança.

Pujo sense més amb l’ùnic objectiu de finalitzar la cursa i puntuar. Empitjoro 2 segons respecte del temps d’entrenaments i finalment classifico quart de grup H, suficient per proclamar-me Campió de la Copa de Catalunya de Turismes Clàssics 2016.

La classificació scratx és la mateixa que la de turismes, cap CM puja després de l’accident del Seat Leon del Luis Aguilera.

Final oficial

40º scratx
33º turisme
4º grup H


Molt content marxo cap a casa, objectiu acomplert, Campió de Catalunya amb poquíssims mitjans, crec que té molt de mèrit, dedico el campionat a la meva família, amics, companys, afició i en general a tothom que ho ha fet possible, gràcies!!!


No hay comentarios: