4/9/16

XV Pujada a la Llacuna

El temps que vaig fer l’any passat va ser 2:29:811, el temps objectiu que em vaig marcar per enguany va ser 2:23, tenint en compte que el traçat aquest cop era una mica més curt per evitar els ensurts d’anys anteriors en el rasant on es marcava temps.

En quant a inscrits hi erem els següents: Sergi Pavon, Jaime Abad, Francesc Casaponsa, Dani Correa i jo mateix.

Per la Llacuna a l’eix posterior vaig muntar uns Yokohama Soft d’ocasió (15 km) en comptes dels Super Soft que havia dut fins ara i que girats vaig muntar al davant.

Dissabte tarda junt amb el Tony Fernández vam arribar a la Llacuna per dinar i verificar.

Al poc de l’inici de les verificacions un bon xàfec va obligar als de la Penedès a traslladar el lloc de les verificacions a una nau propera. Verifiquem ràpid i sense problemes, una pujadeta per verificar el tram i cap a casa.

Diumenge cap a les 7h30’ arribo a la Llacuna.

Em situo a l’assistència al costat dels de Garatge Sport&Classic (Jordi Trius).

Revisió cotxe, pressions, escalfar i llestos.

Primera entrenaments 2:29:450

15º scratx
8º turisme
1º grup H

Rodes més dures darrera i fredes, resultat: “cantu” a la primera paella i sensacions no gaire bones de moment.

Segona entrenaments 2:29:506

19º scratx
12º turisme
1º grup H

Empitxora la situació, falta poc per envirollar-me a la primera paella, el temps semblant a l’anterior.

No escalfo darrera, baixo en calent de 2,5 a 2 bar

Tercera entrenaments 2:24:489

18º scratx
11º turisme
1º grup H

Ara la cosa va millor, baixo 5 segons dels temps anteriors, la temperatura de l’asfalt ja és més elevada i aconssegueixo tenir grip.

Primera cursa 2:23:370
17º scratx
10º turisme
1º grup H

Bona pujada, les sensacions són bones i aconssegueixo ja el temps objectiu.
Segona cursa 2:22:710
15º scratx
8º turisme
1º grup H

Perfecte, baixo mig segon més fins el 2:22

Molt divertit el pique amb el Oscar Triano encara que no vagi amb un Històric, al final aconssegueixo guanyar-lo.

Final oficial
17º scratx
10º turisme
1º grup H

Resultat perfecte, primer Históric i primer de classe 19.

A partir d’ara amb les proves puntuables pel Campionat d’Espanya els resultats ja seràn molt més difícils d’obtenir però estem on fire!


No hay comentarios: