28/9/11

II Pujada Marganell



El passat 11 de Setembre es va disputar la segona edició de la Pujada a Marganell, una pujada molt ràpida i molt curta (massa pel meu gust) organitzada pel Moto Club Manresa.

El Murcià José Hernández en CM (Silver Car) i Gerard de la Casa en Turismes (Seat Cordoba WRC) van ser els guanyadors de la prova. Al Campionat Josep Antón Molina és lider en CM i Francesc Munné en Turismes.

Després de l'accident que vaig patir a Els Casots vaig tornar a anar a veure una cursa d'espectador i tot i així m'ho vaig passar molt bé, ara ja estic recuperat de les dues costelles trencades però el BMW 325i de moment es trova al garatge esperant un donant de carrosseria ja que la seva és inservible. Com que no hi ha pressupost encara li queden uns quants mesos de descans...

Salut!!!

No hay comentarios: