26/12/09

Bon Nadal


Bon Nadal a tothom i feliç any nou.
Salut i gas!!!

3 comentarios:

Genís dijo...

hola, soc el Genís,m´ha agradat molt el teu comentari i jo si que he flipat al saber que la foto del Gerard de la Casa era teva.
Soc molt aficionat a la prova del Montseny, malgrat ja fa uns anys que no es fa,m´ha costat i ´costa molt trobar informació sobre aquesta prova, jo la seguia desde molt petit cuan m´hi portaven els meus pares, i la veritat es que em ba deixar imprenta, quina merda que no es faci encara,seria una pasada amb els cotxes que hi han ara, be anire treballant per fer-ho millor.
El Blog esta incomplert ja que hi falten dades i més fotos. Falta temps pero al final el acabare.

Gracies.
Per cert he fet un enllaç al teu blog (fes click a la foto del Gerard, pasan per Campins)

Albert Naval "flinger" dijo...

Gràcies Genís per l'enllaç, si et fixes en el meu blog jo també he possat un enllaç del teu, per mi la Pujada al Montseny era una de les millors d'Europa si no la millor (hi han unes declaracions d'en Mauro Nesti que ho corroboren). Com et vaig dir jo només vaig poder assistir a l'edició de 1988 i vaig quedar impressionat. Quan tingui temps faré un picasa amb les fotos meves que tinc i ja t'aniré passant info que he anat recopilant. M'agradaria molt col.laborar amb el teu blog, com ja et vaig dir, era una idea que tenia al cap i tu l'has dut a terme.
Respecte de la info, mira't les hemeroteques de El Mundo Deportivo i la Vanguardia.

Genís dijo...

Hola, les hemerotecas de el Mundo Deportivo i la Vanguardia , ja les he vistes , el que aig de fer es pasarles al meu blog.

Aixo es com una droga ,necesito més fotos i mes i mes, cada foto que trobo m´encanta encara que no sigui clara, la veritat es que hi paso molt de temps.

Si saps d´algu que tingui fotos de aquesta pujada, ja ho saps me les pases.

Moltes gracies !!!
Com diu el Santi Faro (motor a fons)
Salut i benzina !!!