4/10/08

Flinger Racing: Hola! em presento

Hola!, el meu nom és Albert Naval, sóc Enginyer Tècnic Industrial Mecànic i professionalment em dedico al manteniment industrial, però la meva gran passió és la competició de l'automòbil.

Durant molts anys he assistit com a espectador a moltes proves automobilistiques i he participat a algunes competicions d'àmbit local (slàloms, track days, …). Darrerament he desenvolupat paral.lelament a la meva activitat professional una certa activitat dins del motorsport com a enginyer de pista de equips de competició, després d'haver cursat el Màster en Tecnologia de l'Automòbil de Competició MASTAC (1ª Edició 2006) a SUNRED.

Per la propera temporada 2009 el meu repte és un altre: participar com a pilot al Campionat de Catalunya de Muntanya.

La meva intenció és fer un bon paper al Campionat de Catalunya de Muntanya 2009, tant esportiu com a nivell d'imatge, que possibiliti als nostres patrocinadors rentabilitzar les seves inversions amb la publicitat difossa pel nostre vehicle a les diverses proves del campionat.

També vull oferir un bon espectacle al pùblic que assisteix a aquestes proves amb un vehicle potent i espectacular com el BMW 325i E30 preparat a especificacions de Grup A.

Aquest blog neix amb la finalitat de donar a conèixer el nostre equip, explicar-vos les nostres experiències a les curses i agraïr als nostres patrocinadors l'esforç que realitzen per fer possible aquest projecte.

A tots els que ens llegiu agraïr-vos el vostre recolçament i desitjar que sigui del vostre gust tot el que en aquest blog es publiqui.

Gràcies.

9 comentarios:

Unknown dijo...

Molta sort i èxits Albert !!

I si més no doncs que en gaudeixis molt de l'experiència. Des de motor.cat rep tot el nostre recolzament en tot allò que sigui possible.

www.motor.cat

Albert Naval "flinger" dijo...

Gràcies, us ho agraeixo de tot cor, seguiu així que sou els millors.

rands dijo...

Molta sort Flinger.
El projecte és ferm i seriós, desitjo que et vagi molt bé i saps que estaré per allà inmortalitzant les evolucions teves en aquest meravellós e30.
Una abraçada.
Rands.

rands dijo...

jgmgcPot ser que em "soni" la foto del dossier de patrocini?

Albert Naval "flinger" dijo...

Gràcies rands, intentarem deixar l'E30 el més maco possible perquè quedi bé a les fotos.

Respecte de la teva fantàstica foto del dossier, és cert que no t'he demanat autorització per possar-la, desitgo que no t'hagi sapigut greu. Gràcies.

rands dijo...

M'ha encantat veure la foto Albert.
A disposar, si en necessites cap altre, demana.

joan torello dijo...

l'enhorabona i molta sort en el projecte, et seguirema amb molta ilusió.

joan torello dijo...

moltes gracies per la mencio a la nostra web.

Albert Naval "flinger" dijo...

Gràcies bmwclub.cat, em fa molta il.lusió que el club també estigui recolzant el meu projecte.