Ja hi tornem a ser competint!
L’hivern 2016-2017 ha transcorregut millorant
el cotxe en aquells punts més importants: acceleració amb l’adopció d’un grup
curt, tracció amb el taratge al 75% de l’autoblocant i adherencia amb noves
gomes AVON.
La primera prova, la recuperada Pujada a
Alcover, me la vaig saltar per no tenir el cotxe a punt.
Sense temps per provar el cotxe em
presento a les Ventoses amb moltes incògnites sobre com anirà el BMW amb
aquestes millores.
El temps objectiu que em marco és el
millor temps del 2016: 4:26:068
Els inscrits al grup H són nombrosos, 11
inscrits, amb la sorpresa que enguany el Ford Escort Cosworth passa a ser
Històric:
Classe20 : Ramón Vila (Ford Escort
Cosworth), Adrián Gomez (R5 GT Turbo), Toni Arrufat Jr (R5 GT Turbo), Jordi
Parellada (R5 GT Turbo), Javier Muriel (R5 GT Turbo), Albert Naval (BMW 325i
E30).
Classe 19: Marc Cendra (VW Golf GTI),
Dani Correa (VW Golf GTI), Jaume Fraga (Renault Clio 16S), Quim Torrent (Lancia
Beta Coupé).
Classe 18: Angel
Soler (Simca Rallye 2).
Dissabte 11 de Març
en companya del Tony Fernández, de la seva filla Mar i del Nico Naval ens
presentem a Sant Jaume dels Domenys al mateix restaurant de l’any passat,
retrobant-nos de nou amb la colla de l’Escuderia Penedès i dinant amb ells.
Verifiquem el cotxe
sense problemes mentre el Nico i la Mar juguen a futbol.
Passadeta per veure
el traçat marcat observant que ja n’hi ha pùblic acampant.
Diumenge em
presento al voltant de les 7h i em situo entre les assistències del Dani Correa
i dels Demon Car, verifico el cotxe i llestos.
Primera entrenaments (4:37:011) (10º turisme i 2º grup H)
Retràs a la sortida
de la primera màniga, sembla que hi han problemes amb algun cotxe que s’ha
sortit. Comencem bé...
Finalment em donen
la sortida, alucino amb l’acceleració, primera vegada que apretava de valent el
cotxe, els AVON no perden gens de tracció i el grup és molt més curt que el que
duia fins ara, tot plegat fa que el cotxe hagi guanyat molt amb acceleració, fins
i tot la primera la passo de voltes...
A la primera xicane
em trobo el primer cotxe fora de carretera, el Citröen Saxo d’en Alberto Bueno s’ha
envirollat sortint de la xicane quedant al marge sense més conseqüencies, suposso
que per rodes fredes.
Més endavant em
treuen doble bandera groga, em trobo al Ramón Rosell aturat a la cuneta amb
l’embragatge del seu Clio Cup trencat.
Continuo fins dalt
provant el cotxe, fent molts errors, marxes massa curtes, ..., em falta rodatge
sobretot amb les marxes que he de possar, paciència.
Segona entrenaments (4:32:220) (15º turisme i 2º grup H)
Surto de nou sense
arriscar gens, provant el cotxe i ja ficant les marxes més llargues, surt un
temps 5 segons millor que l’anterior però lluny de l’objectiu.
Tercera entrenaments (4:26:791) (14º turisme i 1º grup H)
Ara ja apreto i
surt pràcticament el temps objectiu, no surt l’Escort i per tant faig primer
grup H en aquesta màniga.
Primera Cursa (4:29:580) (15º turisme i 2º grup H)
Surto a fons, tota
la part de les rectes inicials i els primers revolts els faig perfecte, vaig per
temps però...al mateix lloc on em van treure les banderes grogues a la primera
d’entrenaments aquest cop em treuen la bandera d’oli, em marco un bon canto en
un revolt que ha quedat molt lliscant, més adalt em trobo aturat al Dani Correa
que ha trencat culata, el líquid vessat a la carretera és refrigerant.
També faig dos
canvis malament, etc., m’he
desconcentrat, una llàstima perquè hagués fet un bon temps.
Segona Cursa (4:27:627) (15º turisme i 2º grup H)
Surto sense
confiança pels dubtes sobre l’adherencia del traçat i no surt el temps que
volia, em quedo a un segon del millor d’entrenaments, finalitzo la cursa en
quinzena posició de Turismes, segon grup H i segon classe 20 darrera l’Escort
Cosworth del Ramòn Vila.
Agraïr les visites
del Jordi Pedra, del Sergi Picó de Som Motor y com no de la family i amics
sempre recolzant.
La propera cursa
serà la Pujada a Callús-Sant Mateu de Bàges.
No hay comentarios:
Publicar un comentario