


Com ja us vaig comentar, vàrem estrenar unes petites millores als frens (nova bomba de fré amb més diàmetre, líquid de frens ràcing Castrol) i a les suspensions (més caiguda devant, convergència oberta devant, reducció de l'alçada del cotxe devant i darrera).
El cotxe va millorar molt sobretot a l'entrada als revolts, vàrem aconsseguir eliminar el subviratge a l'inici dels revolts, comportant-se el cotxe de forma molt més àgil.
Només vàrem tenir un petit ensurt a l'inici del test: el cotxe perdia benzina per la part de darrera (com es veu a la darrera foto) degut a la canalització de venteig del dipòsit que es va trencar. Es va solucionar amb cinta americana sense problemes.
Per la resta, una jornada memorable, un test profitós i a partir d'ara a prosseguir amb el muntatge de les mides de seguretat per tenir el cotxe llest abans de la primera cursa.
Fins aviat.
Fotos by molks and rands
2 comentarios:
un gran dia i unes grans mans les teves, tothom ho comentava!
per cert, aquell dia es va reunir tota la sèrie 3 de bmw, no vaig caure que podríem haver fet una foto de família amb les 5 generacions
Gràcies pels compliments Jordi.
Se'ns va passar de fer la foto de les 5 generacions de sèrie 3, la propera vegada la farem. O potser a la propera trobada a Terramar......
Publicar un comentario